Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip panaudoti Makaliaus dovanų kuponą poilsio ar pramogų Lietuvoje pasiūlymui?
● Įsigijant pasiūlymą www.MakaliausLietuva.lt puslapyje (atlikus visus pasirinkimo veiksmus kontaktų suvedimo lango laukelyje „Panaudoti dovanų kuponą“ nurodant dovanų kupono numerį) arba
● rašant laišką labas@makaliauslietuva.lt ir pateikiant dovanų kupono numerį bei informaciją apie pasiūlymą, kurį pageidauji įsigyti.
Jeigu norima su vienu dovanų kuponu įsigyti kelis skirtingus pasiūlymus arba vienam pasiūlymui panaudoti kelis dovanų kuponus, reikia rašyti laišką į labas@makaliauslietuva.lt.
Jeigu pasiūlymo kaina viršija sumą, nurodytą dovanų kupone – priemoką galima sumokėti grynaisiais arba banko pavedimu. Išsirinkus paslaugas už mažesnę sumą, dovanų kupone nurodytos sumos likutis negrąžinamas.
Dovanų kuponu galima atsiskaityti vieną kartą.
Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
Sąskaitą faktūrą išrašys paslaugos teikėjas po paslaugos suteikimo. Atlikus visus pasiūlymo pasirinkimo veiksmus, kontaktų suvedimo lange reikia pažymėti „Pažymėk, jei reikalinga sąskaita-faktūra“ bei nurodyti rekvizitus. Paslaugos teikėjas sąskaitą faktūrą išsiųs įsigijimo metu nurodytu elektroniniu pašto adresu vos tik pasiūlymu bus pasinaudota.
Taip pat, įsigijus pasiūlymą, patvirtinimo laiške yra pateikiamas priėmimo-perdavimo aktas.
Ar gautą kelialapį reikia atsispausdinti?
Paslaugos teikėjui reikia pateikti atspausdintą kelialapį ant A4 formato balto lapo. Visgi, kai kurie jų vietoje spausdintos kelialapio versijos siūlo atsiųsti jį elektronine forma ar prašo nurodyti tik kodą.
Jeigu kelialapio spausdinimas kelia sunkumų, siūlome susisiekti su paslaugos teikėju ir dėl kelialapio spausdinimo pasitikslinti.
Kokios yra apgyvendinimo sąlygos, atvykstant su vaikais?
Sąlygas atvykimui su vaikais nustato kiekvienas paslaugos teikėjas individualiai. Jos pateiktos „Makaliaus Lietuvos“ pasiūlymuose:
● peržiūrint kompiuteryje, pasiūlymo viršuje dešinėje „APGYVENDINIMAS SU VAIKAIS“;
● peržiūrint telefone ar planšetėje, pasiūlymo pabaigoje „APGYVENDINIMAS SU VAIKAIS“.
Pasiūlymą įsigijau su rezervacija. Ar turiu papildomai susisiekti su paslaugos teikėju?
Įsigijus pasiūlymą su rezervacija, susisiekti papildomai su paslaugos teikėju nebereikia, kadangi pirkimo metu pasirinkta atvykimo informacija perduodama į apgyvendinimo įstaigos rezervacijų sistemą. Papildomai kreiptis reikia tuomet, jeigu vykstate su kūdikiais / vaikais / papildomais asmenimis ar augintiniais, kurių poilsis nėra numatytas pagal įsigytą kelialapį. Taip pat, jeigu gautame patvirtinimo laiške pažymėta, jog turite susisiekti dėl kokių nors pagal kelialapį numatytų paslaugų suderinimo.
Pasiūlymą įsigijau su rezervacija. Kur turėčiau kreiptis, norint ją pakeisti / atšaukti?
Dėl rezervacijos perkėlimo / atšaukimo reikia susisiekti su paslaugos teikėju kelialapyje pateiktais kontaktais. Pagal įsigijimo sąlygas tai padaryti reikia likus ne mažiau nei 72 valandoms iki numatyto atvykimo. Jei pastarasis terminas yra trumpesnis, paslaugos teikėjas gali nebesutikti perkelti / atšaukti rezervaciją.
Atšaukus rezervaciją, kelialapis toliau galioja iki įsigijimo sąlygose numatyto galiojimo laiko pabaigos.